divendres, 5 de setembre del 2014

LLAC DE MALNIU (PIRINEU)

Llac de Malniu (2250 metres)
Meranges
Cerdanya
UN REGAL PELS NOSTRES ULLS
Un dels petits objectius que em vaig marcar aquest estiu, va ser la possible pujada al llac de Malniu.
 Quan vaig saber que en Kilian Jornet va rodar l'espot publicitari, per la televisió, d'una marca d'aigua mineral aquí,en aquest llac, (on ell es va criar) no m'ho vaig pensar dues vegades i Apa! cap amunt! 
El recorregut s'inicia a partir del refugi de Malniu, (el pare d'en Kilian és el guarda) la pujada és bastant costeruda i pedregosa, només cal seguir el PR ( marques blanques i grogues) Es triga uns 30 minuts i, la veritat, pensava que seria més dificultós! Pujada apte gairebé per a tothom.
La llegenda explica que allà es reunien les bruixes de la Cerdanya per invocar al diable el Divendres Sant.
S'hi poden veure moltes violes d'olor
Acònit
l'estany és d'origen glacial